علم پزشکی هر روزه در حال پیشرفت و تکامل میباشد و فقدان اطلاعات و دسترسی کم به اطلاعات درست در این زمینه کاری می‌تواند برای خیلی از افراد مشکل ساز گردد. شاید شما هم اطلاع داشته باشید که روزانه میلیون ها نفر در موتور جستجوی گوگل به دنبال اطلاعاتی برای بیماری خود یا اطرافیانشان میگردند و در نهایت به وب سایت مورد نظر رسیده و از اطلاعات داخل آن استفاده مینمایند. حتی اگر از وب سایت پزشکی مورد نظر هم خوشش بیاید هر روز به آن سر زده و حتی آن وب سایت را به دیگران معرفی مینمایند.

حتی امروزه مخصوصا در ایران تعداد کمی از پزشکان هستند که وب سایت شخصی برای خود را دارند تا مهارت ها و رشته پزشکی خود را در آن معرفی نموده تا بازدید کنندگان آنها از وی اطلاعات دقیق داشته باشد. خوشبختانه امروزه پزشکانی نسبت به سایرین موفقتر هستند که با علم اینترنت آشنایی زیادی داشته باشند. آنها می‌توانند تمامی وقت‌های ویزیت که به مریضان خود می‌دهند را به صورت اینترنتی و با دردسر کم بدهند. مریضان از منزل یا حتی محل کار خود می‌توانند به راحتی ساعت های خالی را ملاحظه نموده و در جهت گرفتن وقت ویزیت اقدامات لازم را نمایند.

امکان دادن مشاوره رایگان در غالب پرسش و پاسخ متداول می‌تواند یکی از بخش‌های بسیار جذاب دیگر در یک وب سایت پزشکی و مرتبط با مسایل پزشکی باشد. چراکه بسیاری از مراجعه کنندگان غالبا یک فرمت سوال مشخص را دارند که شما می‌توانید قبل از اینکه آنها با مطب شما تماس حاصل نمایند از این قسمت جواب سوال خود را بگیرند. حتی چنانچه بر روی همین قسمت سرمایه گذاری بیشتر نمایید می‌توانید با استخدام نمودن یک نیروی کاری به صورت چت و یا با صدا با مراجعه کنندگان ارتباط برقرار نموده و از آنها دعوت کند تا به صورت حضوری به مطب شما مراجعت نمایند.

معرفی مطب و صفحه درباره ما و حتی تماس با ما می‌تواند یکی دیگر از صفحات و بخش های استراتژیک کسب و کار شما باشد. شما می‌توانید در این صفحات خود را بهتر به بازدید کنندگانتان معرفی نموده و حتی آنها را تشویق و ترغیب نمایید تا وب سایت و مطب شما را به صورت آنلاین به دیگران معرفی نمایند.

یکی از بخشهایی که می‌تواند در نهایت برای وب سایت شما بازدیدکنندگان زیادی را به ارمغان بیاورد قسمت اخبار و مخصوصا مقالات می‌باشد. مطمئنا در زمینه هر رشته پزشکی روزانه مقالات بسیار زیادی به وجود خواهد آمد و حتی از مقالات قبلی در جهت دادن اطلاعات به بازدید کنندگان خود می‌توانید استفاده نمایید. وجود مقالات و حجم بالای اطلاعات و متن ها و تصاویر باعث خواهد شد که موتورهای جستجوگر مخصوصا گوگل  وب سایت شما را بهتر بشناسد بطوریکه رتبه بالاتری نسبت به سایرین پیدا خواهید نمود و در نتیجه جستجو بهتر نشان داده خواهید شد.

معمولا در طراحی چنین وب سایت هایی می‌توانیم چنین سرویس ها و خدماتی را ارائه دهیم که عبارتند از:

  • طراحی صفحه وب رزرو و تعیین وقت قبلی
  • طراحی صفحه وب پرداخت از طریق درگاه  های بانکی مانند ملت و ملی و پارسیان و پاسارگاد و …
  • طراحی صفحه وب مشاوره آنلاین
  • طراحی صفحه وب درج و دانلود مقالات و اخبار مربوط به پزشکی
  • طراحی صفحه وب ثبت نام کاربران برای مشاهده های گرفته شده و تغییر وقت
  • طراحی صفحه وب نمایش تازه های پزشکی