نرم‌افزار حسابداری رادین

نرم‌افزار حسابداری و مالی رادین

نرم‌افزار حسابداری و مالی رادین محصول تولیدی گروه نرم‌افزاری رادین و یک نرم افزار مدیریت اطلاعات می‌باشد، که با توجه به شناخت نیازهای مشتریان و بازار توسط مدیران و مشاوران مالی باتجربه و مهندسین مجرب کامپیوتر گروه نرم‌افزاری رادین برای کلیه کسب و کارها تهیه و تولید گردیده است. یکپارچگی زیرسیستم های مختلف با سیستم حسابداری ، محیطی ساده در عین حال کاربردی برای کاربر جهت کارکرد آسان با نرم‌افزار ، سرعت بالا ، گزارشات تو در تو و چندین قابلیت دیگر که همراه با خدماتی چون: ارائه نرم‌افزار به صورت آزمایشی دو ماهه همراه با راه اندازی و آموزش رایگان ، یکسال خدمات پشتیبانی نامحدود ، اعمال تغیرات و پیشنهادات مشتری در برنامه در حداقل زمان ، ارتقاء مدام سطح فنی ، قابلیت انطباق با سطح نیازهای مشتری و قابلیت توسعه باعث گردیده تا اطمینان بالایی نزد کاربران محترم ایجاد گردد.

برخی امکانات نرم‌افزار حسابداری رادین

سیستم خزانه‌داری

Treasury system

پشتیبانی از حالت شبکه

Supports network mode

سیستم صدور فاکتور

Professional Invoices

پشتیبانی از سخت‌افزار

Barcode and RFID support

سیستم انبارداری

Inventory

گزارشات پیشرفته

Advanced Reports

سیستم حسابداری

Accounting

سیستم یادآوری چک ها

Cheque Reminder
نرم افزار حسابداری رادین

چرا نرم افزار حسابداری و مالی رادین؟

نرم‌ افزار مالی و حسابداری یکپارچه رادین (انبار، حسابداری، خرید و فروش، کنترل چک و تولید) شامل امکانات بی‌شماری از جمله صدور انواع فاکتور، اعلام سر رسید چک‌ها به صورت اتوماتیک، امکان دریافت گزارش‌های متنوع و… است. از اصلی ترین محاسن نرم افزار حسابداری و مالی رادین می توان به کاربری آسان همراه با امکانات گسترده و همچنین قیمت رقابتی تهیه آن نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه اشاره نمود که همین محاسن نرم افزار حسابداری مالی رادین را به یکی از پرکاربرترین نرم‌ افزارهای مالی و حسابداری کشور تبدیل کرده است.

  • طراحی و کاربری ساده
  • سرعت بالا در شبکه
  • استفاده از تکنولوژی های روز
  • پیوستگی سال های مالی
  • ثبت اتومات اسناد حسابداری
  • قابلیت استفاده در شبکه و اینترنت
  • امنیت بالا و راهکارهایی جهت بهبود کنترل های داخلی
  • امکان ساخت گزارش های مورد نیاز و طراحی فرم های چاپی توسط خود کاربران در نرم افزار
  • قابلیت استفاده برای شرکت هایی که دارای شعب و دفاتر مختلف می باشند
  • مدیریت گردش کار و ارسال اتومات هرکدام از اسناد و برگه ها در کارتابل کاربران با قابلیت مشاهده ، تایید ، ارسال مجدد و … همراه با آلارم های هوشمند
  • تعریف سطوح دسترسی تا ریزترین سطوح نرم افزار و گزارش از عملکرد هر کاربر و کلیه وقایع رخ داده در نرم افزار
  • معرفی دوره های مالی در بازه زمانی دلخواه و تهیه گزارشات بر مبنای هر دوره مالی به صورت جداگانه یا به صورت تلفیقی
  • معرفی کدینگ حسابداری به صورت چند سطحی با قابلیت 2 مرکز شناور درختی با تعداد سطوح نامحدود
  • معرفی کلیه اشخاص با انواع نقش های موجود : ( مشتری ، فروشنده ، پرسنل ، بازاریاب ، واسطه و … ) جهت درج در اسناد حسابداری به صورت شناور
  • ارتباط با سایر سیستم ها در خرید ، فروش ، انبار ، خزانه داری و … با تنظیم شابلون قابل انعطاف جهت درج اسناد اتومات حسابداری و کارتابل بررسی مدیریت
  • امکان الصاق انواع فایل ، متنی ، عکس با فرمت های مختلف به سند و مشاهده آن
  • امکان کپی ، ادغام ، جابجابی ، مرتب سازی ، بررسی گروهی اسناد ، معرفی سند نمونه و …. جهت سهولت استفاده در سیستم مالی
  • امکان دسته بندی اسناد و ثبت اسناد در چهار وضعیت : یادداشت ، موقت ، بررسی شده ، دائم
  • امکان نشانه گذاری اسناد و آلارم اسناد نشانه گذاری شده برای هر کاربر
  • امکان درج چهار شماره اتومات ( اصلی ، فرعی ، روزانه ، ثابت ) برای هر سند حسابداری با قابلیت مرتب سازی هرکدام از شماره ها بر مبنای تاریخ
  • معرفی ماهیت برای هر حساب با قابلیت تنظیم هشدار یا خطا در هنگام ثبت اسناد با وضعیت خلاف ماهیت
  • امکان انتقال اسناد و ضمائم و برگه های موجود به آن با فیلترهایی چون دسته بندی ، از تاریخ تا تاریخ و … از یک شرکت به شرکت دیگر
  • قابلیت جستجو بر اساس تمامی اطلاعاتی که در اسناد حسابداری وارد کرده اید از جمله : مبلغ بدهکار ، مبلغ بستانکار ، شرح ، کد حساب و مرکز و شخص ، تاریخ ، از مبلغ تا مبلغ و …
  • گزارش ماتریسی جامع مرور حساب ها به همراه مراکز و اشخاص مرتبط از کل به جز با قابلیت تودرتو بودن و در صورت داشتن دسترسی امکان مشاهده یا تغییر یا حذف سند
  • انواع گزارش های حسابداری : دفاتر روزنامه ، کل ، خلاصه سند ، تراز آزمایشی دو ، چهار و شش ستونی ، ریز اسناد و صورت های مالی ( سود و زیان ، ترازنامه ) و …
  • درج سند سود و زیان و اختتامیه و افتتاحیه در آخر دوره به صورت اتومات
  • معرفی و تعریف انواع حساب های بانکی ، صندوق ، تنخواه و …
  • تعریف انواع دسته چک ، سفته و … با عملیات مربوط به آن ها
  • ثبت کلیه وقایع مربوط به اسناد دریافتنی / پرداختنی / چک تضمین / حواله / وجوه نقد / چک های برگشتی و …
  • راس گیری چک و همچنین محاسبه اتومات راس چک ها در هنگام ثبت اسناد مربوطه
  • امکان تسویه کل یا بخشی از فاکتورهای خرید ، فروش ، مرجوعی و … به صورت اتومات با قابلیت تسهیم بر اساس تاریخ فاکتور یا موعد تسویه فاکتور
  • امکان تعریف انواع شرایط تسویه برای هر کدام از برگه های موجود در نرم افزار با قابلیت ارسال اتومات پیامک چند روز مانده به سررسید فاکتور ، چک و … و تنظیم هشدارهای مربوطه روی هر کدم از روش های تسویه و یا سررسید چک های دریافتی و پرداختی و برگشتی و …
  • چاپ چک در فرمت های قابل تعریف توسط خود کاربر
  • گزارش های جامع تحلیلی از تمامی فراّیند انجام شده در سیستم خزانه داری : چک ، نقد و …
  • گزارش دفتر چک های دریافتی و پرداختی
  • امکان درج  اتومات انواع چکهای دریافتی و پرداختی در تقویم هرکدام از کاربران
  • امکان ورود کلیه چک های دریافتی ، پرداختی ، واگذاری ، خرج شده ، برگشتی و تضمینی و … از اکسل جهت استقرار
  • امکان طراحی فرم های چاپی دلخواه توسط خود کاربر
  • معرفی انبارها ، گروه بندی کالاها ، محل نگهداری کالا ، طبقه بندی کالا و … به صورت درختی با تعداد سطوح نامحدود
  • امکان تعریف انواع کالا اعم از : کالا ، خدمات ، دارایی و … و معرفی انواع روش های کدگذاری و درج اتوماتیک کد به هر کالا با تعریف فرمت دلخواه
  • امکان ورود اطلاعات کالاها و خدمات از اکسل با قابلیت به روزرسانی و همچنین ثبت موجودی اول دوره تعدادی و ریالی از اکسل جهت استقرار
  • معرفی نقطه سفارش ، حداقل ، حداکثر موجودی هر کالا در انبارهای مختلف با قابلیت گزارش و آلارم های مربوطه و ثبت اتومات درخواست خرید بر اساس نقطه سفارش
  • تعریف انواع واحدهای شمارش و اختصاص چندین واحد فرعی برای هر کالا با مشخص کردن نسبت بین آنها و گزارش از میزان موجودی هر کالا در انبارهای مختلف بر اساس واحد های شمارش انتخابی
  • معرفی انواع مشخصه های قابل تعریف توسط خود کاربر و اختصاص به کالای دلخواه و نگهداری موجودی و گزارش از مشخصه های مورد نظر
  • نگهداری موجودی کالا در انبارها هم به صورت تعدادی و هم تعدادی و ریالی و با تفکیک موجودی فیزیکی و قابل فروش ( بازرگانی )
  • امکان درج سریال ، جهت ردیابی کالاها در انبار به همراه تاریخ انقضا یا گارانتی هر کالا به صورت اتومات ، دستی ، بارکد خوان و اکسل
  • امکان ثبت کلیه فرم های انبار از جمله : مجوز رسید انبار ، رسید موقت ، رسید دائم و مجوز حواله ، حواله انبار ، خروج نگهبانی و …
  • امکان ثبت اسناد انبار به صورت دائمی یا ادواری
  • تعیین نرخ بهای تمام شده موجودی کالا به روش های ، میانگین موزون متحرک ، فایفو و شناسایی ویژه
  • انجام عملیات انتقال کالا بین انبار با بهای تمام شده محاسبه شده
  • عملیات انبارگردانی و شمارش کالا در پایان دوره و صدور تگ انبار با ثبت اتومات مغایرت انبار و سند تعدیل
  • صدور برگه مصرف کالا ، ارسال جهت مصرف به تولید ، پروژه در جریان و … با گزارش از میزان کالاهای مصرف شده در مراکز مختلف به همراه قیمت تمام شده آن ها
  • امکان معرفی چندین فرمول ساخت برای مونتاژ و تبدیل کالا و همچنین تجزیه کالا
  • ارسال اتوماتیک برگه های موجود به هر کاربر در کارتابل شخصی به همراه آلارم و با قابلیت مشاهده و تایید و ارسال و …
  • گزارش موجودی کالا در انبارها ، کاردکس بازرگانی و انبار ، مرور انبار و …
  • گزارش از رسیدها و حواله های فاکتور نشده یا سفارش های ارسال نشده و …
  • گزارش کاردکس حسابداری کالا ، صورت بهای تمام شده ، گردش تعدادی و ریالی کالا در انبارهای مختلف
  • ثبت کلیه عملیات امانی از جمله : امانت دادن ، پس گرفتن ، امانت گرفتن ، پس دادن و … به همراه گزارش های امانی
  • امکان طراحی کلیه فرم های چاپی دلخواه توسط خود کاربر

نحوه ارائه درخواست

جهت اطلاع از نحوه رسیدگی به درخواست هایی مانند تعویض قفل، بازیابی اطلاعات و … به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

پاسخگویی به سوالات

اگر هنگام کار با نرم افزار برای شما سوالی ایجاد شود، می توانید از راه­ های مختلف با کارشناسان ما مرتبط شده و پاسخ آن را دریافت کنید.

نصب و بروزرسانی

تیم تولید نرم افزار حسابداری رادین، به طور مستمر و در فاصله‌های زمانی تعیین شده، نرم افزار رادین را توسعه می دهند.
  • معرفی انواع شعب و جداسازی برگه های خرید در هر شعبه با شماره مبنای اختصاصی به هر شعبه و گزارش از کلیه مراحل و فرآیند های خرید در شعب مربوطه به صورت جداگانه و تلفیقی
  • ارتباط با سایر سیستم ها از جمله : انبار ، فروش ، خزانه ، حسابداری و …
  • ثبت درخواست خرید ، استعلام قیمت ، سفارش خرید ، فاکتور خرید ، فرم حمل ، مرجوع از خرید و … و پیگیری وضعیت برگه های فوق با امکان ارجاء از طریق گردش کار در کارتابل اختصاصی هرکاربر با قابلیت آلارم و تایید و ارسال مجدد و …
  • تسهیم اتومات هزینه های انجام شده در هنگام خرید بر اساس ( وزن ، مبلغ ، تعداد )
  • امکان مشاهده بهای تمام شده کالاها به همراه سهم هزینه های متعلقه به هر کالا
  • محاسبه اتومات مالیات و عوارض با فرمول تعریف شده توسط کاربر
  • امکان ثبت قراردادهای خرید با عملیات مربوط به قراردادهای فوق و بررسی وضعیت قراردادها و سفارشات خرید و کنترل اقلام باقی مانده
  • گزارش از میزان سفارش های در راه و …
  • انواع گزارش های خرید از جمله ، مرور خرید ، خلاصه خرید به تفکیک شخص ، کالا ، انبار و … لیست فاکتورهای خرید ، سابقه خرید و راس فاکتورهای خرید و … به صورت چاپی ، نمودار ، فایل و …
  • تهیه فایل TTMS جهت ارسال معاملات فصلی خرید
  • طراحی فرم های چاپی دلخواه توسط خود کاربر
  • معرفی انواع شعب و جداسازی برگه های فروش در هر شعبه با شماره مبنای اختصاصی به هر شعبه و گزارش از کلیه مراحل و فرآیند های فروش در شعب مربوطه به صورت جداگانه و تلفیقی
  • ارتباط با سایر سیستم ها از جمله : انبار ، خرید ، خزانه ، حسابداری و …
  • معرفی انواع شرایط تسویه و کنترل نقدی و اعتباری و چکی مشتریان و واسطه های فروش در زمان صدور فاکتور یا سفارش با قابلیت تنظیم هشدار یا خطا در صورت عدم اعتبار
  • امکان استفاده از بارکد خوان در زمان فروش
  • ثبت پیش فاکتور ، سفارش ، هدایا ، فاکتور فروش ، فرم حمل ، مرجوعی و … و پیگیری وضعیت برگه های فوق با امکان ارجاء از طریق گردش کار در کارتابل اختصاصی هر کاربر با قابلیت آلارم و تایید و ارسال مجدد و …
  • امکان ثبت قرارداد فروش با عملیات مربوط به قراردادهای فوق و بررسی وضعیت قراردادها و سفارش های فروش و کنترل اقلام باقیمانده
  • امکان مشخص کردن واسطه مستقیم یا غیر مستقیم و بازاریاب و مسئول فروش ، برای هر مشتری در هنگام صدور ثبت سفارش و فاکتور و …
  • مشخص کردن فروش های مشارکتی ، مربوط به هر پروژه و … جهت محاسبه سود و زیان هر مشارکت یا پروژه یا …
  • امکان رزرو موجودی در پیش فاکتور و سفارش فروش تا مدت اعتبار و آلارم و گزارش های مربوطه
  • امکان تفکیک انواع برگه های فروش بر اساس نوع های مختلف فروش
  • درج عوامل اضافات و کسور در فاکتور فروش مانند : مالیات و عوارض ، حمل ، انواع تخفیف و … با تعریف شرایط فرمول های فوق
  • ارسال خودکار پیام کوتاه پس از ثبت فاکتور فروش و … با تعریف عوامل به صورت پارامتریک توسط کاربر
  • امکان وارد کردن کلیه یادداشت ها و پیگیری های روزانه فروش و گزارش و آلارم تاریخ دلخواه از یادداشت های فوق
  • امکان تنظیم هشدار ، چند روز قبل از موعد سررسید فاکتورهای فروش به کاربر جهت پیگیری وصول مطالبات و همچنین ارسال اتومات پیام کوتاه بر اساس موعد یا مهلت سررسید فاکتور
  • امکان مشخص کردن چگونگی پیشنهاد قیمت فروش بر اساس : آخرین فروش مشتری ، فروش کل ، آخرین قیمت خرید، درصد دلخواه و …
  • امکان درج اعلامیه قیمت کالاها به صورت اتومات بر اساس تاریخ دلخواه
  • امکان تعریف انواع سطوح قیمت کالا و اختصاص به هر کالا یا مشتری جهت ثبت در برگه های فروش با قابلیت تغییر تجمیعی سطوح قیمت کالا و بروز رسانی سطوح فوق از اکسل
  • امکان مشخص کردن حداقل و یا حداکثر قیمت فروش و تنظیم هشدار یا خطا در هنگام ثبت برگه
  • امکان تنظیم آلارم در هنگام ثبت فاکتور فروش زیر قیمت خرید
  • انواع گزارش های فروش از جمله : مرور فروش ، خلاصه فروش به تفکیک شخص ، کالا ، بازاریاب و … و عملکرد روزانه فروش ، لیست فاکتورهای فروش ، سابقه فروش و راس فاکتورهای فروش و  … به صورت چاپی ، نمودار و فایل و …
  • تهیه فایل فروش TTMS جهت ارسال معاملات فصلی
  • طراحی فرم های چاپی دلخواه توسط خود کاربر
  • معرفی انواع مناطق و مسیرهای پخش به صورت درختی در سطوح نامحدود و اختصاص هر منطقه یا مسیر به بازاریاب و مشتریان مورد نظر
  • مشخص کردن واسطه فروش ، بازاریاب ، مسئول فروش در هنگام صدور فاکتور و امکان ثبت مشتریان جدید به همراه مکان آنها و ثبت سفارش یا فاکتور از طریق تبلت یا موبایل و کنترل بازاریاب ها از طریق جی پی اس (GPS)
  • مشخص کردن کانال های فروش و گزارش از وضعیت کانال های فوق
  • امکان معرفی انواع ماشین های پخش و میزان ظرفیت آن و محاسبه اتومات میزان بار موجود در آن هنگام ارسال حواله ها و کنترل وضعیت تردد ماشین ها از طریق جی پی اس (GPS)
  • ارتباط با سایر سیستم ها از جمله : انبار ، فروش و …
  • معرفی انواع جداول تخفیف تعدادی و ریالی به صورت پارامتریک با قابلیت فرمول نویسی توسط خود کاربر و اختصاص به هر مشتری ، کالا یا کالا های انتخابی و … بر اساس جداول ساده یا پلکانی
  • معرفی انواع جداول پورسانت به صورت پارامتریک و با قابلیت فرمول نویسی توسط خود کاربر و اختصاص به هر بازاریاب ، مسئول فروش ، واسطه فروش و … بر اساس جداول ساده یا پلکانی
  • امکان ثبت فرم تحویل کالا به سرویس حمل
  • امکان ثبت فرم پیگیری وصول مطالبات
  • امکان اولویت بندی در ارسال سفارشات بر اساس جدول زمانی و …
  • امکان تسویه گروهی فاکتورهای فروش
  • گزارش های متنوع از میزان فروش و تسویه به تفکیک هر بازاریاب و منطقه ، مسیر ، شهر ، استان و … به صورت نموداری ، چاپی و فایل و …
  • طراحی فرم های چاپی دلخواه توسط خود کاربر

مشاوره رایگان: 02122130619

درخواست همکاری با رادین

ارتباط با کارشناسان رادین

سفارش نرم‌افزار حسابداری رادین

نیاز به توضیحات بیشتر دارید؟

کارشناسان رادین آماده پاسخگویی به شما هستند…
تلفن تماس رادین

با ما تماس بگیرید