یکی از توانایی‌های تیم طراحی رادین تحلیل سیستم‌ها و تولید نرم افزارهایی، منطبق بر روال‌ها و نیازهای شماست. با توجه به توسعه روز افزون فناوری اطلاعات در تمامی فعالیت‌های روزمره مردم، پیوستن به دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات بخش جدایی ناپذیر از یک فعالیت تجاری موفق است. مدیریت اطلاعات و اسناد، گردش اطلاعات، ارتباط با مشتریان و مصرف کنندگان، اطلاع رسانی، زمانبندی، گزارش گیری، نمودارهای آماری و… علاوه بر مدیریت بهتر فعالیت اقتصادی و مجموعه شما، به کاهش هزینه ها کمک خواهد کرد و با افزایش کیفیت ارائه خدمات، موجب رضایت مندی مشتری خواهد شد. ما در این راه همراه شما خواهیم بود و با تحلیل دقیق فعالیت های شما سامانه ای کارآمد و منطبق بر نیازهای شما طراحی و پیاده سازی و پشتیبانی خواهیم کرد.

همکاری در تولید نرم افزار

گروه نرم افزاری رادین همواره از پیشنهادات و ایده‌های خوب شما استقبال کرده و زمینه همکاری را جهت تولید نرم افزار فراهم خواهد کرد. ایده‌های خود را با ما درمیان بگذارید، ما همراه با کارشناسانمان در کنار شما خواهیم بود تا با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های روز همکاری خود را آغاز کرده و ایده های شما را به حقیقت تبدیل کنیم.

امروزه نرم افزار بخش جدا نشدنی از هر کسب و کاریست. با توسعه کسب و کار، مدیریت آن سخت و پرهزیه شده و نیاز به وجود سیستم‌های نرم افزاری جهت افزایش سرعت، دقت و کاهش هزینه ها احساس می‌شود. اگر نرم افزار مناسبی برای کسب و کار خود پیدا نکردید به ما مراجعه کنید تا با همکاری هم راه حلی برای تولید نرم افزار مورد نیاز بیابیم.

تحلیل و ارائه راهکار های سازمانی و شرکتی

یکی از اهداف اصلی ما تولید نرم افزاری ست که نیازهای شما را پوشش، و به بهبود فرآیندهای سازمان و یا شرکت شما کمک کند. از این رو تحلیل و ارائه راهکار مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. گام اولیه برای ارائه یک راهکار مناسب، تحلیل دقیق، شناخت کامل روال‌ها، نحوه‌ی گردش اطلاعات و ارتباطات شما می‌باشد. از این رو کارشناسان ما با حضور فیزیکی در محل کار شما به فعالیت‌هایی از قبیل: بررسی ساختار سازمانی، مشاهده روند کار و گردش اطلاعات، برگزاری جلسات تحلیل خواهند پرداخت و در نهایت این فعالیت ها موجب جمع آوری مستنداتی خواهد شد که پس از پالایش به طرح اولیه تولید نرم‌افزار تبدیل می‌شود.

نرم افزارهای کنترل تولید مبتنی بر بارکد

نیاز سازمان‌ها به تغییر در روش کسب و کارشان که بنابر لزوم افزایش بهره وری و ورود به بازار تجارت جهانی و همگون شدن با تکنولوژی روز بوجود آمده است ما را بر آن داشته تا با عرضه خدمات مشاوره و محصولات نرم افزاری خود، کمک موثری در پویا نمودن روش کسب و کار شرکتها ارائه نموده و آنها را قادر سازیم با انعطاف لازم پاسخگوی نیازهای متنوع بازاهای امروز و فردای خود باشند.

امروزه سازمان‌ها در راستای تقویت توانایی خود در جمع‌آوری اطلاعات بازار و تجزیه و تحلیل آن با چالش بزرگی مواجه هستند و می بایست از راهبردهای چند وجهی که در جهت اهدافشان تنظیم شده برای توسعه بازار، حفظ مشتریان و افزایش کارایی خود استفاده کنند. اجرای این راهبردها که ایجاد کننده‌ی زنجیره‌ی ارزشی از تامین کنندگان و مشتریان و مصرف کنندگان نهایی آنها است، مستلزم به کارگیری فن آوری اطلاات (IT) و استفاده از راهبردهای نرم افزاری است.

نرم افزارهای مبتنی برRFID

به مجموعه‌ای از فناوری‌ها که در آنان برای شناسایی خودکار افراد و اشیاء از امواج رادیویی استفاده می گردد، RFID گفته می‌شود. از روش‌های مختلفی برای شناسایی افراد و اشیاء استفاده می‌شود. ذخیره شماره سریال منتسب به یک فرد و یا شی درون یک ریزتراشه که به آن یک آنتن متصل شده است، یکی از متداولترین روش های شناسایی خودکار است. RFID با استفاده از ارتباطات مبتنی بر فرکانس‌های رادیویی امکان شناسایی خودکار، ردیابی و مدیریت اشیاء، انسان و حیوانات را فراهم می نماید. عملکرد RFID وابسته به دو دستگاه تگ و کدخوان است که جهت برقراری ارتباط بین یکدیگر از امواج رادیویی استفاده می نمایند.

mobile-application-development

طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید iOS

در کنار کار طراحی وب سایت، گروه رادین همچنین در زمینه طراحی نرم افزارهای موبایل اندروید و ios فعالیت می‌کند. عمده دلیل انجام این فعالیت رابطه تنگاتنگ کارکرد و خدمات عرضه‌شده توسط وب‌سایت و اپلیکیشن موبایل است. در واقع شما هر گونه خدمتی را که در عرضه اینترنت به کاربران خود عرضه می‌کنید، نیاز به داشتن یک واسط کاربری برای دسترسی به آن خدمات برای کاربران تان هستید. یکی از این واسط‌های کاربری که در سال‌های اخیر اهمیت بیشتری پیداکرده است، نرم افزارها و اپلیکیشن های موبایل می‌باشند.