برای بازرگانان جذب مشتری جزء اولین اولویت های آنها در موفق شدن و رونق کسب و کارشان می‌باشد. البته رسیدن به این مهم کار چندان آسانی نیست بطوریکه که از هر ابزاری می‌توان برای جذب مخاطبان برای فروش کالا و سرویس های خود استفاده نمود. وجود وب سایت می‌تواند رسیدن به این هدف را آسانتر نموده و از بستر و شرایط کاربران بسیار زیاد آنلاین بهره برداری نمود.

امروزه فروشگاه های آنلاین بسیار خوب و جامعی در ایران مشغول به فعالیت می‌باشند که میتواند این گفته را اثبات نماید. میتوانید با معرفی خود و سازمانتان و مدت زمان فعالیت و همچنین موفقیت هایی که در امر بازرگانی داشته اید، خود را به مخاطبان خود بهتر و بیشتر بشناسانید.

ارائه رزومه کاری به صورت آنلاین امروزه در هر کسب و کاری متعارف شده است چرا که بسیاری از مخاطبان آنلاین وب سایت بازرگانی شما با همین روش رزومه را برای دیگران ارسال و ایمیل مینمایند و این امر باعث معروفیت و بیشتر دیده شدن شما خواهد شد.

خریداران حتی در سطح کلان همیشه به دنبال تخفیف بوده اند. بنابراین میتوانید با طراحی یک سیستم دقیق تخفیف، در صورت خرید آنلاین، کاربران را بیشتر در وب سایت خود نگه دارید تا بازدید کنندگان روزانه شما افزایش پیدا نماید. در نهایت به خاطر داشته باشید که در کنار مشتریان سنتی خود باید مشتریان جدید آنلاین که قرار است با کسب و کار شما آشنا شوند را هم راضی و خشنود نگه دارید. بنابراین به گونه ای وب سایت را برای شما طراحی خواهیم نمود که بالاترین رتبه را در موتور جستجوی گوگل داشته باشید.

معرفی نمایندگی های فروش میتواند مخاطبان زیادی را برای وب سایت شما به ارمغان بیاورد و دیگران به راحتی شما را پیدا نمایند. همچنین نمایش محصولات منتخب یا قوانین جدیدی که برای یک کالای خاص در کشور تصویب میشود را می‌توان با بهترین کیفیت به سمع  و نظر مخاطبان آنلاین وب سایت خود برسانید.

همیشه وجود بخش اخبار و مقالات در هر وب سایتی مخصوصا وب سایت بازرگانی میتواند باعث گردد تا هر روزه بر حسب عادت کاربران وارد وب سایت مورد نظر گردند. همچنین وجود این قسمت خودش به عنوان بالا رفتن رتبه وب سایت در موتورهای جستجوگر مانند گوگل خواهد شد. بطوریکه کاربران با تایپ کلمه کلیدی خود در این وب سایت ها در اولین نتایج جستجو، وب سایت شما را خواهند دید که این امر باعث افزایش فروش شما هم خواهند شد.

معمولا در یک وب سایت بازرگانی میتوان سرویس ها و بخش های زیر را به صورت آنلاین به مخاطبان ارائه نمود که عبارتند از:

  • طراحی صفحه وب دسته بندی محصولات وارداتی و صادراتی
  • طراحی صفحه وب معرفی محصولات و نحوه استفاده از محصول به همراه جرئیات کامل مانند تصاویر و کاتالوگ و بروشور و …
  • طراحی صفحه وب نمایش محصولات منتخب
  • طراحی صفحه وب معرفی نمایندگان فروش
  • طراحی صفحه وب درج و  مدیریت نظر کاربران درباره محصول
  • طراحی صفحه وب برگزاری قرعه کشی آنلاین در مدت زمان های مشخص و اعلام نتیجه آن تنها به صورت آنلاین