امروزه متاسفانه علاقه مندی نسبت به خواندن کتاب به صورت نسخه چاپی و سنتی آن رو به کاهش میباشد چرا که بسیاری از افراد تمایل دارند تا راحت این کار را انجام دهند. البته افراد بسیار زیادی هم هستند که علاقه به خواندن کتاب به صورت چاپی دارند و از منابع اینترنتی برای پیدا نمودن کتاب مورد علاقه شان و سفارش آن بهره میبرند. بنابراین ناشران و کلا افراد مشغول در این صنعت با طیف بسیار گسترده ای از افراد در این زمینه روبرو هستند و این میتواند نوید کسب و کار بسیار خوبی را به آنها بدهد.

چنانچه یک وب سایت انتشاراتی به خوبی طراحی و پیاده سازی گردد و تمامی بخشها و مطالب موجود در آن دسته بندی گردد, میتواند در رونق کسب و کار شما تاثیر بسیار زیادی را داشته باشد. میتوانید در نهایت بازدیدکنندگان خود را به مشتریان خود تبدیل نمایید و از آنها بخواهید تا به صورت نمایشگاهی به محل و مکان شما مراجعت نموده و به صورت حضوری در رابطه با گرفتن کار جدید و بستن یک قرارداد جدید صحبت نمایید.

بخش خرید آنلاین میتواند بخش هیجان انگیز وب سایت شما محسوب گردد. چرا که در نهایت کاربران کالا یا محصول مورد نظرشان را به سبد خریدشان اضافه خواهند نمود و در نهایت اقدام به سفارش نهایی و پرداخت آنلاین و یا کارت به کارت مینمایند. باید در طراحی این بخش دقت کافی و لازم را نماییم و با انجام دادن جلسات متعدد با شما و راهنمایی هایی که شما به بخش فنی و تیم طراحی رادین میدهید, ما را در اجرای هرچه بهتر این قسمت یاری مینمایید.
قرار دادن مقاله و اخبار و بروز رسانی وب سایت باید برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. چرا که وجود این قسمت در نهایت باعث خواهد شد که بازدید کنندگان روزانه خود را افزایش دهید و در نهایت رتبه و جایگاه وب سایت شما در بین وب سایت های دیگر بالاتر خواهد رفت. همین بالا رفتن رتبه و جایگاه در بین کاربران و مخصوصا گوگل باعث افزایش بازدید کننده و در نهایت فروش بیشتر خواهد شد.

زندگینامه نویسندگان و ناشران برتر و برگزیده هم میتواند برای خوانندگاه مطالب وب سایت شما بسیار ویژه و مهم باشد. آنها در وب سایت انتشاراتی شما به مطالبی که دنبالش میگردند خواهند رسید و با همین ترفند میتوانیم آنها را نسبت به وب سایت خود وفادار نگه داریم و حتی از آنها بخواهیم که در فضای مجازی و در شبکه های اجتماعی وب سایت و انتشارات شما را معرفی نمایند.

البته نظر ما این است که اگر قصد طراحی یک وب سایت انتشاراتی را دارید, میتوانید بخش نمایشگاه ها و برنامه های آینده شما برای شرکت در نمایشگاه و ارائه اطلاعات در این زمینه را به مخاطبان وب سایت خود در دستور کار خود قرار دهید. این بخش میتواند برای جلب نظر مشتریان و در نهایت درآمد بیشتر برای شما شود.
معمولا در طراحی وب سایت انتشاراتی و موارد مربوط به آن میتوانیم چنین سرویس ها و خدماتی را به کاربران آنلاین ارائه نماییم که عبارتند از:

  • طراحی صفحه وب فروش اینترنتی کتاب
  • طراحی صفحه وب فروش اینترنتی کتابها به صورت PDF
  • طراحی صفحه وب بخش اخبار و مقالات در مورد کتابها و تاریخ نشر آنها
  • طراحی صفحه وب انتشار خلاصه ای از کتاب ها برای جذب مخاطبان بیشتر
  • طراحی صفحه وب بخش اسامی کتابهای پرفروش و اخباری مختصر در رابطه با آنها
  • از این لینک میتوانید به تمامی آیتم های تخصصی طراحی سایت انتشاراتی دسنرسی داشته باشید

البته سرویس ها و خدمات بسیار متنوع دیگری هم وجود دارد که میتوانیم در زمان عقد قرارداد با شما در میان بگذاریم تا در نهایت در رونق کسب و کار شما سهمی ناچیز داشته باشیم.

تا به اینجا امیدواریم توانسته باشیم سهم کوچکی در ارائه اطلاعات و روشن شدن طراحی سایت در این موضوع بخصوص را داشته باشیم. اما ممکن است هم اکنون سوال بسیار مهمی برای شما خواننده محترم این مطلب به وجود بیاید که آیا شرکت طراحی سایت رادین دارای نمونه کارهای قوی و پروژه در زمینه کارهای انتشاراتی میباشد یا خیر؟

با افتخار باید اعلام نماییم که این مجموعه دارای چندین و چند پروژه طراحی سایت انتشاراتی بسیار قوی میباشد از جمله وبسایت انتشارات فرای علم.

همچنین چنانچه سوالی در هر زمینه داشتید میتوانید با اطلاعات تماسی که در بالای وب سایت قرار دارد با ما تماس حاصل نمایید. ما در کنار شما هستیم.