مزایا و معایب سایت ارزان قیمت

مزایا و معایب سایت ارزان قیمت چیست

گاهی طراحی سایت ارزان قیمت به نفع شما است گاهی به ضرر شما، بهتر است قبل اینکه وب سایت خود را به دست طراحی بسپارید کمی فکر کنید!

وقتی شما در دنیای مجازی دنبال یک کار ارزان قیمت می گردید حتما باید به معایب آن هم فکر کنید و با خود بگویید چرا یک کار را صد هزار تومان و گاهی با یک میلیون تومان باید تهیه کرد.

یکی از معایب طراحی سایت های ارزان ظاهر گرافیکی آن است. نکته دوم این است که بعضی از وب سایت های ارزان قیمت به صورت رایگان در اینترنت قابل دانلود هستند و خودتان با کمی دانش می توانید آنها را در داخل هاست نصب کنید ولی شاید برای شما کمی مشکل باشد. از دیگر معایت وب سایت های ارزان قیمت میتوان به مشکلات بهینه سازی و سئو آنها اشاره نمود! سئو سایت مبحثی است که هر ساله با سیاست گذاریهای موتورهای جستجو تغییر کرده و مواردی مورد توجه آنها قرار میگیرد که وبسایت شما آن ها را پشتیبانی نمیکند!

وب سایت های ارزان قیمت به صورت عمومی ارائه می‌شود مثلا برای یک فروشگاه اینترنتی برخی امکانات را ارائه کرده‌اند که برای شما فقط چند امکان آن مهم است ولی وب سایت های اختصاصی دقیقا آن چیزی که مشتری می خواهد پیاده سازی می شود.

پشتیبانی سایت های ارزان به مراتب گران تر از سایت های اختصاصی است و اضافه کردن ماژول ها و تعویض پوسته سایت گاهی نشدنی است. وب سایت های ارزان قیمت مزایایی هم دارد و یکی از آنها راه اندازی یک کار موقت است که می توانید از آنها استفاده کنید.

مشکلات استفاده از سایت های طراحی شده ارزان

در واقع سایت های ارزان قیمت برای شما و به سلیقه شما طراحی نخواهند شد، بلکه یک کپی از وبسایت ساده طراحی شده قبلی است. بنابراین احتمالا با کمی جستجو در اینترنت میتوانید سایت های بسیاری را دقیقا مشابه وبسایت خود مشاهده نمایید! در صورتی که قصد داشته باشید پس از مدتی وب سایت خود را به روز رسانی نمایید قادر نخواهید بود این کار را انجام دهید و لازم است سایت را دوباره از اول بسازید. معمولا طراحان سایت های ارزان قیمت امکاناتی از سایت را فعال نمی کنند تا مجبور به درخواست آن امکانات در آینده و متعاقبا پرداخت هزینه های هنگفت برای فعالسازی آنها شوید.

طراحی وب سایت سفارشی به شما این آزادی عمل را می دهد سایت را متناسب با نیازهای خود طراحی نمایید و با توجه به نیازهای موجود در شغل خود مواردی را در سایت قرار داده تا پاسخ گویی کاربران خود باشید.

تیم طراحی سایت رادین پیشنهاد می کند:

اگر شما می خواهید یک وب سایت برای خود به صورت دائمی داشته باشید ابتدای کار را قوی شروع کنید تا در آینده بتوانید بدون اینکه به سایت شما ضربه ای وارد شود از مزایای آن بهره مند شوید.

و در آخر در نظر داشته باشید اگر هدفتان موفقیت است، با حرفه‌ای ها همکاری کنید!

آماتورها قیمت ارزانی دارند،  اما شما را در سطح خودشان نگه می‌دارند…!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *