نرم افزار یکپارچه مدیریت امور دفاتر نمایندگی بیمه
نرم افزار دفاتر نمایندگی بیمه با تحلیل و مهندسی امور دفاتر نمایندگی بیمه ایران و با هدف سهولت بخشیدن در مدیریت امور مالی و فرآیند های بیمه ای این دفاتر پیاده سازی شده است. مدیریت بیمه نامه ها، بیمه گذاران و بازاریاب های دفتر، مدیریت امور مالی بیمه نامه ها و محاسبه کارمزد حاصله، مدیریت دریافت های منظم و نامنظم اقساطی و نقدی، مدیریت چک ها و حساب های بانکی و بسیاری قابلیت های دیگر با بررسی کلیه فرآیندهای کسب و کار این دفاتر در نرم افزار پیاده سازی شده است. بعنوان یکی از مهمترین قابلیت های این نرم افزار میتوان به قابلیت دریافت اطلاعات از سامانه یکپارچه شرکت بیمه و ورود کلیه اطلاعات از جمله بیمه نامه ها، اشخاص، تراکنشات مالی و جریمه های دیرکرد اشاره نمود.
سازگاری با کلیه شرکتهای بیمه ای
سازگاری این نرم افزار با فرمت های خروجی سامانه یکپارچه بیمه ایران دلیل بر محدودیت در استفاده در دفاتر این شرکت بیمه نبوده و در صورت همکاری و نیاز با درخواست دفاتر نمایندگی هر یک از شرکت های بیمه، بدون هیچ هزینه اضافه ای امکان سازگاری این نرم افزار با فرمت ها و فرآیند های آن شرکت امکان پذیر خواهد بود.
چرا نرم افزار مدیریت دفاتر نمایندگی بیمه رادین؟
مهمترین مزیت این نرم افزار امکان سفارشی سازی و هماهنگی با خروجی کلیه شرکت های بیمه ای میباشد. امکانات گزارشات تجمیعی، تفکیکی، جدولی و آماری، مدیریت دفتر چک و خزنه داری، سیستم یادآوری پیامکی، ثبت و نمایش نرخ های روز بیمه نامه بر روی مانیتور در کنار رابط کاربری زیبا و ساده از مزایای دیگر این نرم افزار به شمار میرود.
برخی امکانات نرمافزار مدیریت دفتر بیمه رادین
برخی امکانات نرمافزار مدیریت دفتر بیمه رادین
نیاز به توضیحات بیشتر دارید؟