نرمافزار حسابداری و مالی رادین
نرمافزار حسابداری و مالی رادین محصول تولیدی گروه نرمافزاری رادین و یک نرم افزار مدیریت اطلاعات میباشد، که با توجه به شناخت نیازهای مشتریان و بازار توسط مدیران و مشاوران مالی باتجربه و مهندسین مجرب کامپیوتر گروه نرمافزاری رادین برای کلیه کسب و کارها تهیه و تولید گردیده است. یکپارچگی زیرسیستم های مختلف با سیستم حسابداری ، محیطی ساده در عین حال کاربردی برای کاربر جهت کارکرد آسان با نرمافزار ، سرعت بالا ، گزارشات تو در تو و چندین قابلیت دیگر که همراه با خدماتی چون: ارائه نرمافزار به صورت آزمایشی دو ماهه همراه با راه اندازی و آموزش رایگان ، یکسال خدمات پشتیبانی نامحدود ، اعمال تغیرات و پیشنهادات مشتری در برنامه در حداقل زمان ، ارتقاء مدام سطح فنی ، قابلیت انطباق با سطح نیازهای مشتری و قابلیت توسعه باعث گردیده تا اطمینان بالایی نزد کاربران محترم ایجاد گردد.
برخی امکانات نرمافزار حسابداری رادین
چرا نرم افزار حسابداری و مالی رادین؟
نرم افزار مالی و حسابداری یکپارچه رادین (انبار، حسابداری، خرید و فروش، کنترل چک و تولید) شامل امکانات بیشماری از جمله صدور انواع فاکتور، اعلام سر رسید چکها به صورت اتوماتیک، امکان دریافت گزارشهای متنوع و… است. از اصلی ترین محاسن نرم افزار حسابداری و مالی رادین می توان به کاربری آسان همراه با امکانات گسترده و همچنین قیمت رقابتی تهیه آن نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه اشاره نمود که همین محاسن نرم افزار حسابداری مالی رادین را به یکی از پرکاربرترین نرم افزارهای مالی و حسابداری کشور تبدیل کرده است.
- طراحی و کاربری ساده
- سرعت بالا در شبکه
- استفاده از تکنولوژی های روز
- پیوستگی سال های مالی
- ثبت اتومات اسناد حسابداری
- قابلیت استفاده در شبکه و اینترنت
- امنیت بالا و راهکارهایی جهت بهبود کنترل های داخلی
- امکان ساخت گزارش های مورد نیاز و طراحی فرم های چاپی توسط خود کاربران در نرم افزار
- قابلیت استفاده برای شرکت هایی که دارای شعب و دفاتر مختلف می باشند
- مدیریت گردش کار و ارسال اتومات هرکدام از اسناد و برگه ها در کارتابل کاربران با قابلیت مشاهده ، تایید ، ارسال مجدد و … همراه با آلارم های هوشمند
- تعریف سطوح دسترسی تا ریزترین سطوح نرم افزار و گزارش از عملکرد هر کاربر و کلیه وقایع رخ داده در نرم افزار
- معرفی دوره های مالی در بازه زمانی دلخواه و تهیه گزارشات بر مبنای هر دوره مالی به صورت جداگانه یا به صورت تلفیقی
- معرفی کدینگ حسابداری به صورت چند سطحی با قابلیت 2 مرکز شناور درختی با تعداد سطوح نامحدود
- معرفی کلیه اشخاص با انواع نقش های موجود : ( مشتری ، فروشنده ، پرسنل ، بازاریاب ، واسطه و … ) جهت درج در اسناد حسابداری به صورت شناور
- ارتباط با سایر سیستم ها در خرید ، فروش ، انبار ، خزانه داری و … با تنظیم شابلون قابل انعطاف جهت درج اسناد اتومات حسابداری و کارتابل بررسی مدیریت
- امکان الصاق انواع فایل ، متنی ، عکس با فرمت های مختلف به سند و مشاهده آن
- امکان کپی ، ادغام ، جابجابی ، مرتب سازی ، بررسی گروهی اسناد ، معرفی سند نمونه و …. جهت سهولت استفاده در سیستم مالی
- امکان دسته بندی اسناد و ثبت اسناد در چهار وضعیت : یادداشت ، موقت ، بررسی شده ، دائم
- امکان نشانه گذاری اسناد و آلارم اسناد نشانه گذاری شده برای هر کاربر
- امکان درج چهار شماره اتومات ( اصلی ، فرعی ، روزانه ، ثابت ) برای هر سند حسابداری با قابلیت مرتب سازی هرکدام از شماره ها بر مبنای تاریخ
- معرفی ماهیت برای هر حساب با قابلیت تنظیم هشدار یا خطا در هنگام ثبت اسناد با وضعیت خلاف ماهیت
- امکان انتقال اسناد و ضمائم و برگه های موجود به آن با فیلترهایی چون دسته بندی ، از تاریخ تا تاریخ و … از یک شرکت به شرکت دیگر
- قابلیت جستجو بر اساس تمامی اطلاعاتی که در اسناد حسابداری وارد کرده اید از جمله : مبلغ بدهکار ، مبلغ بستانکار ، شرح ، کد حساب و مرکز و شخص ، تاریخ ، از مبلغ تا مبلغ و …
- گزارش ماتریسی جامع مرور حساب ها به همراه مراکز و اشخاص مرتبط از کل به جز با قابلیت تودرتو بودن و در صورت داشتن دسترسی امکان مشاهده یا تغییر یا حذف سند
- انواع گزارش های حسابداری : دفاتر روزنامه ، کل ، خلاصه سند ، تراز آزمایشی دو ، چهار و شش ستونی ، ریز اسناد و صورت های مالی ( سود و زیان ، ترازنامه ) و …
- درج سند سود و زیان و اختتامیه و افتتاحیه در آخر دوره به صورت اتومات
- معرفی و تعریف انواع حساب های بانکی ، صندوق ، تنخواه و …
- تعریف انواع دسته چک ، سفته و … با عملیات مربوط به آن ها
- ثبت کلیه وقایع مربوط به اسناد دریافتنی / پرداختنی / چک تضمین / حواله / وجوه نقد / چک های برگشتی و …
- راس گیری چک و همچنین محاسبه اتومات راس چک ها در هنگام ثبت اسناد مربوطه
- امکان تسویه کل یا بخشی از فاکتورهای خرید ، فروش ، مرجوعی و … به صورت اتومات با قابلیت تسهیم بر اساس تاریخ فاکتور یا موعد تسویه فاکتور
- امکان تعریف انواع شرایط تسویه برای هر کدام از برگه های موجود در نرم افزار با قابلیت ارسال اتومات پیامک چند روز مانده به سررسید فاکتور ، چک و … و تنظیم هشدارهای مربوطه روی هر کدم از روش های تسویه و یا سررسید چک های دریافتی و پرداختی و برگشتی و …
- چاپ چک در فرمت های قابل تعریف توسط خود کاربر
- گزارش های جامع تحلیلی از تمامی فراّیند انجام شده در سیستم خزانه داری : چک ، نقد و …
- گزارش دفتر چک های دریافتی و پرداختی
- امکان درج اتومات انواع چکهای دریافتی و پرداختی در تقویم هرکدام از کاربران
- امکان ورود کلیه چک های دریافتی ، پرداختی ، واگذاری ، خرج شده ، برگشتی و تضمینی و … از اکسل جهت استقرار
- امکان طراحی فرم های چاپی دلخواه توسط خود کاربر
- معرفی انبارها ، گروه بندی کالاها ، محل نگهداری کالا ، طبقه بندی کالا و … به صورت درختی با تعداد سطوح نامحدود
- امکان تعریف انواع کالا اعم از : کالا ، خدمات ، دارایی و … و معرفی انواع روش های کدگذاری و درج اتوماتیک کد به هر کالا با تعریف فرمت دلخواه
- امکان ورود اطلاعات کالاها و خدمات از اکسل با قابلیت به روزرسانی و همچنین ثبت موجودی اول دوره تعدادی و ریالی از اکسل جهت استقرار
- معرفی نقطه سفارش ، حداقل ، حداکثر موجودی هر کالا در انبارهای مختلف با قابلیت گزارش و آلارم های مربوطه و ثبت اتومات درخواست خرید بر اساس نقطه سفارش
- تعریف انواع واحدهای شمارش و اختصاص چندین واحد فرعی برای هر کالا با مشخص کردن نسبت بین آنها و گزارش از میزان موجودی هر کالا در انبارهای مختلف بر اساس واحد های شمارش انتخابی
- معرفی انواع مشخصه های قابل تعریف توسط خود کاربر و اختصاص به کالای دلخواه و نگهداری موجودی و گزارش از مشخصه های مورد نظر
- نگهداری موجودی کالا در انبارها هم به صورت تعدادی و هم تعدادی و ریالی و با تفکیک موجودی فیزیکی و قابل فروش ( بازرگانی )
- امکان درج سریال ، جهت ردیابی کالاها در انبار به همراه تاریخ انقضا یا گارانتی هر کالا به صورت اتومات ، دستی ، بارکد خوان و اکسل
- امکان ثبت کلیه فرم های انبار از جمله : مجوز رسید انبار ، رسید موقت ، رسید دائم و مجوز حواله ، حواله انبار ، خروج نگهبانی و …
- امکان ثبت اسناد انبار به صورت دائمی یا ادواری
- تعیین نرخ بهای تمام شده موجودی کالا به روش های ، میانگین موزون متحرک ، فایفو و شناسایی ویژه
- انجام عملیات انتقال کالا بین انبار با بهای تمام شده محاسبه شده
- عملیات انبارگردانی و شمارش کالا در پایان دوره و صدور تگ انبار با ثبت اتومات مغایرت انبار و سند تعدیل
- صدور برگه مصرف کالا ، ارسال جهت مصرف به تولید ، پروژه در جریان و … با گزارش از میزان کالاهای مصرف شده در مراکز مختلف به همراه قیمت تمام شده آن ها
- امکان معرفی چندین فرمول ساخت برای مونتاژ و تبدیل کالا و همچنین تجزیه کالا
- ارسال اتوماتیک برگه های موجود به هر کاربر در کارتابل شخصی به همراه آلارم و با قابلیت مشاهده و تایید و ارسال و …
- گزارش موجودی کالا در انبارها ، کاردکس بازرگانی و انبار ، مرور انبار و …
- گزارش از رسیدها و حواله های فاکتور نشده یا سفارش های ارسال نشده و …
- گزارش کاردکس حسابداری کالا ، صورت بهای تمام شده ، گردش تعدادی و ریالی کالا در انبارهای مختلف
- ثبت کلیه عملیات امانی از جمله : امانت دادن ، پس گرفتن ، امانت گرفتن ، پس دادن و … به همراه گزارش های امانی
- امکان طراحی کلیه فرم های چاپی دلخواه توسط خود کاربر
- معرفی انواع شعب و جداسازی برگه های خرید در هر شعبه با شماره مبنای اختصاصی به هر شعبه و گزارش از کلیه مراحل و فرآیند های خرید در شعب مربوطه به صورت جداگانه و تلفیقی
- ارتباط با سایر سیستم ها از جمله : انبار ، فروش ، خزانه ، حسابداری و …
- ثبت درخواست خرید ، استعلام قیمت ، سفارش خرید ، فاکتور خرید ، فرم حمل ، مرجوع از خرید و … و پیگیری وضعیت برگه های فوق با امکان ارجاء از طریق گردش کار در کارتابل اختصاصی هرکاربر با قابلیت آلارم و تایید و ارسال مجدد و …
- تسهیم اتومات هزینه های انجام شده در هنگام خرید بر اساس ( وزن ، مبلغ ، تعداد )
- امکان مشاهده بهای تمام شده کالاها به همراه سهم هزینه های متعلقه به هر کالا
- محاسبه اتومات مالیات و عوارض با فرمول تعریف شده توسط کاربر
- امکان ثبت قراردادهای خرید با عملیات مربوط به قراردادهای فوق و بررسی وضعیت قراردادها و سفارشات خرید و کنترل اقلام باقی مانده
- گزارش از میزان سفارش های در راه و …
- انواع گزارش های خرید از جمله ، مرور خرید ، خلاصه خرید به تفکیک شخص ، کالا ، انبار و … لیست فاکتورهای خرید ، سابقه خرید و راس فاکتورهای خرید و … به صورت چاپی ، نمودار ، فایل و …
- تهیه فایل TTMS جهت ارسال معاملات فصلی خرید
- طراحی فرم های چاپی دلخواه توسط خود کاربر
- معرفی انواع شعب و جداسازی برگه های فروش در هر شعبه با شماره مبنای اختصاصی به هر شعبه و گزارش از کلیه مراحل و فرآیند های فروش در شعب مربوطه به صورت جداگانه و تلفیقی
- ارتباط با سایر سیستم ها از جمله : انبار ، خرید ، خزانه ، حسابداری و …
- معرفی انواع شرایط تسویه و کنترل نقدی و اعتباری و چکی مشتریان و واسطه های فروش در زمان صدور فاکتور یا سفارش با قابلیت تنظیم هشدار یا خطا در صورت عدم اعتبار
- امکان استفاده از بارکد خوان در زمان فروش
- ثبت پیش فاکتور ، سفارش ، هدایا ، فاکتور فروش ، فرم حمل ، مرجوعی و … و پیگیری وضعیت برگه های فوق با امکان ارجاء از طریق گردش کار در کارتابل اختصاصی هر کاربر با قابلیت آلارم و تایید و ارسال مجدد و …
- امکان ثبت قرارداد فروش با عملیات مربوط به قراردادهای فوق و بررسی وضعیت قراردادها و سفارش های فروش و کنترل اقلام باقیمانده
- امکان مشخص کردن واسطه مستقیم یا غیر مستقیم و بازاریاب و مسئول فروش ، برای هر مشتری در هنگام صدور ثبت سفارش و فاکتور و …
- مشخص کردن فروش های مشارکتی ، مربوط به هر پروژه و … جهت محاسبه سود و زیان هر مشارکت یا پروژه یا …
- امکان رزرو موجودی در پیش فاکتور و سفارش فروش تا مدت اعتبار و آلارم و گزارش های مربوطه
- امکان تفکیک انواع برگه های فروش بر اساس نوع های مختلف فروش
- درج عوامل اضافات و کسور در فاکتور فروش مانند : مالیات و عوارض ، حمل ، انواع تخفیف و … با تعریف شرایط فرمول های فوق
- ارسال خودکار پیام کوتاه پس از ثبت فاکتور فروش و … با تعریف عوامل به صورت پارامتریک توسط کاربر
- امکان وارد کردن کلیه یادداشت ها و پیگیری های روزانه فروش و گزارش و آلارم تاریخ دلخواه از یادداشت های فوق
- امکان تنظیم هشدار ، چند روز قبل از موعد سررسید فاکتورهای فروش به کاربر جهت پیگیری وصول مطالبات و همچنین ارسال اتومات پیام کوتاه بر اساس موعد یا مهلت سررسید فاکتور
- امکان مشخص کردن چگونگی پیشنهاد قیمت فروش بر اساس : آخرین فروش مشتری ، فروش کل ، آخرین قیمت خرید، درصد دلخواه و …
- امکان درج اعلامیه قیمت کالاها به صورت اتومات بر اساس تاریخ دلخواه
- امکان تعریف انواع سطوح قیمت کالا و اختصاص به هر کالا یا مشتری جهت ثبت در برگه های فروش با قابلیت تغییر تجمیعی سطوح قیمت کالا و بروز رسانی سطوح فوق از اکسل
- امکان مشخص کردن حداقل و یا حداکثر قیمت فروش و تنظیم هشدار یا خطا در هنگام ثبت برگه
- امکان تنظیم آلارم در هنگام ثبت فاکتور فروش زیر قیمت خرید
- انواع گزارش های فروش از جمله : مرور فروش ، خلاصه فروش به تفکیک شخص ، کالا ، بازاریاب و … و عملکرد روزانه فروش ، لیست فاکتورهای فروش ، سابقه فروش و راس فاکتورهای فروش و … به صورت چاپی ، نمودار و فایل و …
- تهیه فایل فروش TTMS جهت ارسال معاملات فصلی
- طراحی فرم های چاپی دلخواه توسط خود کاربر
- معرفی انواع مناطق و مسیرهای پخش به صورت درختی در سطوح نامحدود و اختصاص هر منطقه یا مسیر به بازاریاب و مشتریان مورد نظر
- مشخص کردن واسطه فروش ، بازاریاب ، مسئول فروش در هنگام صدور فاکتور و امکان ثبت مشتریان جدید به همراه مکان آنها و ثبت سفارش یا فاکتور از طریق تبلت یا موبایل و کنترل بازاریاب ها از طریق جی پی اس (GPS)
- مشخص کردن کانال های فروش و گزارش از وضعیت کانال های فوق
- امکان معرفی انواع ماشین های پخش و میزان ظرفیت آن و محاسبه اتومات میزان بار موجود در آن هنگام ارسال حواله ها و کنترل وضعیت تردد ماشین ها از طریق جی پی اس (GPS)
- ارتباط با سایر سیستم ها از جمله : انبار ، فروش و …
- معرفی انواع جداول تخفیف تعدادی و ریالی به صورت پارامتریک با قابلیت فرمول نویسی توسط خود کاربر و اختصاص به هر مشتری ، کالا یا کالا های انتخابی و … بر اساس جداول ساده یا پلکانی
- معرفی انواع جداول پورسانت به صورت پارامتریک و با قابلیت فرمول نویسی توسط خود کاربر و اختصاص به هر بازاریاب ، مسئول فروش ، واسطه فروش و … بر اساس جداول ساده یا پلکانی
- امکان ثبت فرم تحویل کالا به سرویس حمل
- امکان ثبت فرم پیگیری وصول مطالبات
- امکان اولویت بندی در ارسال سفارشات بر اساس جدول زمانی و …
- امکان تسویه گروهی فاکتورهای فروش
- گزارش های متنوع از میزان فروش و تسویه به تفکیک هر بازاریاب و منطقه ، مسیر ، شهر ، استان و … به صورت نموداری ، چاپی و فایل و …
- طراحی فرم های چاپی دلخواه توسط خود کاربر