وب سایت و طراحی سایت یک شرکت از چهره و ظاهر آن کسب وکار بسیار مهم‌تر می‌باشد، زیرا که به نحوه رویکرد آن شرکت نسبت به کسب کار خود دارد. گروه نرم‌افزاری رادین، اهداف کسب و کار شما را به یک مورد با اهمیت جهت پیشرفت کسب و کار شما، در سایت شما تعریف می‌کند.

طراحی سایت شرکت، نه تنها نیاز به یک تیم ماهر و فنی طراحی سایت دارد، بلکه نیاز به گروهی از افراد حرفه‌ای و زبردست در بازار دارد تا بتوانند اهداف آن کسب و کار و در مقابل تقاضای موجود در بازار برای آن را درک کنند. یک طراحی سایت موفق نیاز به درک واضح و شفاف و توانایی در ترسیم راه حل های کلی در پیرامون ویژگی های منحصر به فرد هر صنعت و روند آن کسب و کار دارد.

تیم رادین، گروهی از کارشناسان متخصص و حرفه‌ای می باشند که می‌توانند پیچیده ترین درخواست های مشتریان را به تصویر کشیده و آن را بصورت راه حل های بسیار ساده و زیبا، تعریف کنند.

طراحی سایت هر شرکت ، کمکی می باشد تا ورودشان را در صحنه آن کسب و کار به وضوح اعلام کنند. نتیجه خدمات طراحی ما به شما، کمک فراوان به پرنگ شدن شرکت و محصولاتان می‌باشد که در عین حال در دنیای وب یک پایگاه پایداری را برای خود ایجاد کرده‌اید.

رویکرد رادین در طراحی سایت

ما خودمان را متناسب با فعالیت شما تغییر می‌دهیم در نتیجه شما می‌توانید موفق شوید و این بدین معناست که راه حل های ما کاملا منحصر بفرد و درخور کسب و کار شما و تقاضای بازار از شما می‌باشد که تنها و تنها برای شما ارائه می شود.

در بخش نمونه کارهای ما، شما انواع طراحی وبسایت را براساس سفارش های منحصر بفرد مشتریان در تمام کشور مشاهده می کنید. نمونه وب سایت هایی که ما طراحی کردیم شامل انواع مختلف کسب و کارهای از بزرگ تا کوچک و نیز برحسب بودجه های مالی مختلف می باشند.

متخصصین طراحی سایت رادین، افرادی بسیار کار آمد در این امر می باشند که با توجه به نیاز و درخواستهای مشتری، بهترین برنامه نویسی ها و فنون مربوطه را در ارتباط با آن کسب و کار، در هر پروژه بکار می برند.

فرآیند طراحی سایت رادین:

  • آنالیز کلمات کلیدی
  • بهینه سازی موتورهای جستجو
  • Navigation طرح بندی صفحه
  • پیاده سازی صفحات بر اساس آنالیز و طراحی انجام شده
  • برنامه نویسی و توسعه سیستم مدیریت محتوا
دانلود بروشور رادین

بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی وب سایت امروزه به علم تبدیل شده است. یکی از مهترین پارامترهای موجود در طراحی سایت ارتباط سایت با موتورهای جستجوگر اینترنت و گوگل رنکینگ بالا می‌باشد. اگر سایت شما در موتورهای جستجوگر اینترنت رتبه بالایی نداشته باشد کاربران نمی‌توانند سایت شما را پیدا کرده و از خدمات شما استفاده کنند.

لذا ما بر اساس آخرین تکنیکهای بهینه سازی سایت و الگوریتم موتورهای جستجوگر اینترنت و با توجه به آنالیزهای انجام شده نسبت به تغییر مطالب و شیوه های طراحی وب سایت شما اقدام کرده و پس از 2 الی 3 ماه شما را در صفحات اول Google و دیگر موتورهای جستجوگر معروف اینترنت قرار خواهیم داد.

بهینه‌سازی وبسایت رادین:

  • آنالیز رقبای شما
  • آنالیز کلمات کلیدی مورد نظر
  • تهیه متون و محتوای وب سایت بر اساس تکنیکهای سئو
  • آنالیز بازدیدکنندگان و رفتار آنها هنگام بازدید وب سایت شما
  • معرفی کردن سایت به موتورهای جستجو
  • طراحی وب سایت بر اساس الگوریتم های گوگل

شما را با انواع وبسایت از نظر کاربرد آنها آشنا خواهیم کرد